Uw donatie is van harte welkom

Onze welvaart is niet voor alle kinderen vanzelfsprekend. Samen met u ondersteunen we kansarme kinderen waar dat nodig is. Donaties zijn fiscaal aftrekbaar. Daarmee ondersteund u de Johan Stekelenburg Stichting belastingvrij.

Uw donatie is welkom:

• via ons rekeningnummer is NL 47 RABO 0162 4782 83 t.n.v. Johan Stekelenburg Stichting;
  • via onze projectensite waar u zelf kunt bepalen waar uw donatie aan wordt besteed;
  • via een jubileum- of afscheidscadeau (lees verderop op deze pagina);
  • heel eenvoudig met de donatieknop hieronder.

Bedrag *

Van harte bedankt namens kinderen in Tilburg die uw donatie hard nodig hebben.

Uw jubileum- of afscheidscadeau

Als u wat te vieren heeft kunt u uw gasten een bijdrage voor onze stichting vragen. Met een QR-code in uw uitnodiging kunnen genodigden hun waardering via onze donatiesite kenbaar maken met een donatie.

Voorbeeld van een afscheidscadeau

Samen met u ondersteunt De Johan Stekelenburg Stichting jaarlijks tientallen kleinschalige projecten. Samen met u zorgen we voor gezondheid door het aanbieden van dagelijks ontbijt, een goed bed of sportles. Samen met u zorgen we dat kinderen zich kunnen ontwikkelen door thuis te lezen, met een computer en met huiswerkbegeleiding in het buurthuis. Samen met u zorgen we dat kinderen erbij horen door te zorgen voor een bezoek aan een museum of een sportevenement en betalen we muziekles en contributie.

Samen met u zorgen we voor alles wat het leven de moeite waard maakt.

Van harte bedankt namens kinderen in Tilburg die uw donatie hard nodig hebben.