Studenten zetten zich fantastisch in voor Dikke Mik

De talenten van vandaag zorgen voor de talenten van morgen! Studenten voelen zich verantwoordelijk en zijn zich bewust van hun bevoorrechte positie. “Het is fantastisch om te zien hoe zij willen bijdragen aan een goede start voor kwetsbare kinderen,” appt bestuurslid Heleen Hoekstra. Zij nam tijdens de viering van het 19e lustrum van de Tilburgs Studenten Corps ‘Sint Olof’ een cadeaucheque in ontvangst.

Dat inspireerde het Tilburgse Dispuut F.I.E.T.S om ook hun sponsoropbrengsten van de Ringvaart Regatta op 25 mei aan De Johan Stekelenburg Stichting te doneren. De OC&C Ringvaart Regatta is de enige wedstrijd ter wereld die bestaat uit 100 kilometer roeien. Met die uitdaging kunnen deze roeiers van Vidar hun borst natmaken!

Bedrijven betalen een vergoeding voor creatieve oplossingen waarmee studenten hen verder helpen. Deze vergoedingen vormen samen de donatie aan Dikke Mik, het Tilburgs Kinderontbijt. In samenwerking met The Tailors lanceert Tilburg University Cantus op donderdag 12 en donderdag 19 mei de TUC Case Days. Op deze middagen nemen studenten plaats aan tafel bij verschillende bedrijven om samen met hen te brainstormen over een casus en tot creatieve oplossingen te komen!

Plaats een reactie